[019] Co za JIRA … dla servicedesku? – Seweryn Szatkowski

Od czasu naszej rozmowy z Sewerynem nastąpiło kilka zmian w świecie Jiry. Dlatego udostępniam na początku wpisu dwa linki do bloga Seweryna, które przedstawiają wszystkie zmiany:

Czym jest incydent? W jaki sposób podchodzić do indcydentów, aby rozwiązać problem i odpowiednio go opisać? Jak ważna jest analiza incydentów? Jak system moze wspierać działania zespołów wsparcia?
Te tematy często pojawiają się w momencie wdrażania systemów ticketowych jaki i działań zespołów wsparcia. Dzisiejszy Gość opowiada w jaki sposób można do tego wykorzystać oprogramowanie firmy Atlassian Jira ServiceDesk.

A gościem jest

Seweryn Szatkowski: 

W branży IT zawodowo od prawnie 20 lat (17) 
Hobbystycznie od czasów Atari 65XE 
Głównie zespoły administracyjne-supportowe 
Obecnie Atlassian Administrator 


 Pytania wstępne: 

  1. Z jakiego sprzętu korzystasz na co dzień? 
  2. Czy wybór takiego sprzętu podyktowany był tym czym się zajmujesz na co dzień czy raczej z osobistych decyzji?  
  3. Czym się zajmujesz na co dzień?

 Pytania dot. tematu: 

Czy zespoły wsparcia wykorzystują systemy wspierające ich pracę? 

Czym jest oprogramowanie Jira? 

Mnie Jira kojarzy się tylko z zarządzaniem projektami. Czy zatem Jira może być wykorzystywana przez zespoły wsparcia? Jakie służą do tego moduły? 

W jaki sposób odbywa się obsługa incydentów?  

Jakie obowiązki i działania musi podejmować administrator Jira? 

Czy jest coś w tym oprogramowaniu co przeciąga szalę na swoją stronę względem konkurencji? 

Dlaczego wybór w Twoim przypadku padł na oprogramowanie Jira? I skąd pomysł na blog poświęcony właśnie zagadnieniom Jiry i ITSM/ITIL? 

W jaki sposób słuchacze mogą znaleźć więcej informacji od Ciebie w sieci? Gdzie Cię szukać? 😊 

Link do odcinka:

Zapraszam do śledzenia Podcastu na portalach społecznościowych:

Twitter – https://twitter.com/AMolendowski

Instagram – https://www.instagram.com/artur_z.m/

LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/artur-molendowski/

Facebook – https://www.facebook.com/chwiladlaadmina/

www – https://chwiladlaadmina.pl


One Reply to “[019] Co za JIRA … dla servicedesku? – Seweryn Szatkowski”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Microsoft Azure MVP

Polecam!

https://linux-magazine.pl/

Patronite – wesprzyj

Tutaj możesz ocenić i zostawić recenzję.

Podchaser - Chwila Dla Admina

Odsłuchaj w aplikacji:

Pocket Cast

Twitter
YouTube
LinkedIn
Instagram