[018] Zespoły wsparcia/ helpdesk/ servicedesk – Robert Gontkiewicz

Listen to „[018] Zespoły wsparcia/ helpdesk/ servicedesk – Robert Gontkiewicz” on Spreaker.

Robert Gontkiewicz:
Prezes Zarządu firmy Optimatis, którą zakładał 5 lat temu. Wcześniej przez kilkanaście lat związany z firmą CTPartners gdzie przechodził wszystkie ścieżki kariery od konsultanta przez kierownika, dyrektora operacyjnego aż po prezesa firmy. Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.
Od prawie 20 lat doradca biznesowy zarządów oraz kadry kierowniczej polskich i zagranicznych firm. Lider zespołów odpowiedzialnych za doradztwo strategiczne, optymalizację procesów i implementację efektywnych rozwiązań informatycznych, wspierających funkcjonowanie kluczowych pionów organizacyjnych w firmie.
Z sukcesem wdraża i zarządza złożonymi projektami związanymi z transformacją IT, rozwiązaniami wspierającymi budowanie wartości firm, optymalizacją procesów, zarządzaniem usługami. Doradza i szkoli w zakresie podnoszenia efektywności działów biznesowych, strategicznych i wsparciowych.
W trakcie wieloletniej kariery zawodowej zrealizował ponad 60 projektów z obszaru optymalizacji procesów informatycznych w tym, zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa IT oraz IT Governance.
Członek Zarządu w IT Service Management Forum Polska (itSMF Polska). Ponadto, członek międzynarodowych stowarzyszeń ISACA oraz Help Desk Institute Central Europe Poland (HDI CE Poland). W latach 2010-2014 Członek Rady Programowej Forum Wsparcia IT oraz współtwórca i członek Jury Konkursu Lider Wsparcia IT.
Prywatnie – Starożytny Egipt, świat fantasy, animowane bajki i dobry stary NeedForSpeed 😊.

Pytania wstępne:

Z jakiego sprzętu korzystasz na co dzień?

Czy wybór takiego sprzętu podyktowany był tym czym się zajmujesz na co dzień czy raczej z osobistych decyzji?

Czym się zajmujesz na co dzień?

Pytania dot. tematu:

Czym są zespoły helpdesk i ITSM?

Na co zwracać uwagę przy budowaniu tych zespołów?

Czy HelpDesk powinien być wydzieloną komórką w strukturach IT?

Kiedy w firmie/instytucji powinny pojawić się takie zespoły?

Jakie osoby najczęściej wchodzą w skład takich zespołów?

Czy zespoły wsparcia są jeszcze potrzebne w firmach? Czy nie powinniśmy iść w kierunku sztucznej inteligencji i stosować boty systemowe rozwiązujące problemy użytkowników? Oczywiście odnosząc rozwój IT z perspektywy chmury.

W jaki sposób słuchacze mogą znaleźć więcej informacji od Ciebie w sieci? Gdzie Cię szukać? 😊

Link do odcinka:

www.optimatis.pl
https://www.linkedin.com/company/optimatis-sp.-z-o.o./
https://optimatis.pl/nowoczesne-it/poznaj-15-wskazowek-jak-zbudowac-zwinny-zespol-itsm/
https://optimatis.pl/service-desk-ebook/

Zapraszam do śledzenia Podcastu na portalach społecznościowych:

Twitter – https://twitter.com/AMolendowski

Instagram – https://www.instagram.com/artur_z.m/

LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/artur-molendowski/

Facebook – https://www.facebook.com/chwiladlaadmina/

www – https://chwiladlaadmina.pl


2 Replies to “[018] Zespoły wsparcia/ helpdesk/ servicedesk – Robert Gontkiewicz”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Patronite – wesprzyj

Tutaj możesz ocenić i zostawić recenzję.

Podchaser - Chwila Dla Admina

Odsłuchaj w aplikacji:

Pocket Cast

Twitter
YouTube
LinkedIn
Instagram

Instagram